Vítejte, můžete se přihlásit nebo zaregistrovat.
Váš nákupní košík je prázdný!

Reklamace info

Reklamace a výměna zboží
Je přijaté zboží poškozené?
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy. Udělejte prosím také několik fotografií (stačí např. mobilním telefonem s foťákem), které budou součástí reklamace a urychlí celý proces.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • DPD: oznamte do 2 prac. dnů na tel. 841 700 700.
  • Uloženka: Pokud při přebírání zásilky zjistíte, že je zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte a uvědomte o tomto ihned obsluhu pobočky. Obsluha s Vámi na místě sepíše protokol ( Zápis o škodě ) a neprodleně zahájí s Vaším prodejcem jednání o nápravě a dodání nového zboží.
  • Zásilkovna:Při přebírání zboží si vždy zásilku řádně prohlédněte. Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte. S eshopem Lifeway budeme tuto reklamaci vždy vyřizovat my a zajistíme vám rychlé dodání nového zboží.  Pokud byste i přesto, že je zásilka v nepoškozeném obalu (tj. nebyla poškozena při přepravě), doma zjistili, že chcete zboží reklamovat, obraťte se v prvé řadě na svůj e-shop Lifeway

Neodrželi jste nějaké zboží v zásilce nebo zboží neodpovídá objednanému produktu?
Napište nám prosím podrobnosti spolu s číslem objednávky pomocí kontaktního formuláře (zvolte Reklamace a chybně dodaný produkt).  Rádi vám poradíme, jak dále postupovat, a vše co nejrychleji vyřešit.


Vrácení zboží, odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem.
  • Zboží musí být schopné další distribuce.
  • Zboží musí být zasláno jako obyčejný balík na naši doručovací adresu, viz kontakt.
  • Na balíky, jež nám budou zaslány na dobírku, nebude brán zřetel.
  • Po doručení zboží na adresu firmy budou peníze vráceny spotřebiteli buď převodem na účet, nebo vystavením slevového poukazu, který lze uplatnit při další objednávce. Výše vrácené částky odpovídá hodnotě vráceného produktu.
  • Poštovné spojené s dopravou vráceného zboží v tomto případě hradí spotřebitel.
  • Lhůta na vrácení peněz spotřebiteli činí 14 dní (snažíme se samozřejmě vše vyřídit co nejrychleji).

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

Jak zboží vrátit

  • Vyplňte žádost: odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní - Lifeway.jpg  (115 Kb)
  • Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  • Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
  • Zboží můžete vrátit na našem výdejním místě: Hana Šimčíková, Obeciny XVI/4110, Zlín, 76001, Česká republika
  • Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také poštou, a to zasláním zboží na adresu: Hana Šimčíková, Obeciny XVI/4110, Zlín, 76001, Česká republika,tel. 774 311 052
 
Výměna zboží
Výměna zboží (za jiné, případně příchuť,velikost, apod.) je samozřejmě možná. Použijte kontaktního formuláře pro domluvu a zašlete nám zboží zpět. Po jeho doručení Vám zašleme vámi požadovný produkt, je-li skladem. V případě znovu zaslání zboží balíkem kupující hradí náklady na dopravu dle jehovýběru a dle ceníku dopravy. Výměna zboží  na adrese Lifeway je možná po domluvě.

 
Reklamace, záruka
Záruka se vztahuje výhradně na zboží řádně objednané a zaplacené.
U potravin, výživy pro zvláštní účely a doplňků stravy je datum minimální spotřeby vždy vyznačeno na obale.
 
Spotřební zboží a elektronika:
Uplatněna může být výhradně po dobu záruční doby, která je 24 měsíců od převzetí zboží, není-li výslovně sjednáno jinak.
Pro uplatnění záruky je třeba předložit kopii daňového dokladu (zálohová faktura nebo faktura) prodávajícího, případně záruční list, byl-li součástí dodávky. Bez těchto dokladů nemůže být záruka uznána. Důkazní tíhu původu zboží nese plně kupující. Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Z hygienických důvodů je zboží k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné. Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží a dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání zboží, zásahem vyšší moci. Pokud je doručené zboží vadné, nefunkční či poškozené již při převzetí, je kupující povinen o této skutečnosti prodávajícího vyrozumět nejpozději do 3 kalendářních dnů. O uplatnění reklamace a postupu při uplatnění vady v záruční době rozhoduje vždy prodávající.

 
 
Jak postupovat při reklamaci
Pomocí  kontaktního formuláře („Reklamace”) vyplňte vaše jméno, číslo objednávky, + další informace v tomto formuláři + Vyplněný  reklamace.jpg (.doc 110 KB) a odešlete na e-mail:info@lifeway.cz Budeme vás kontaktovat v co nejkratší možné době ohledně dalšího postupu.
 
  • S naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto kam a jak zboží zašlete
  • Pro uplatnění záruky je třeba předložit kopii daňového dokladu (zálohová faktura nebo faktura), případně záruční list, byl-li součástí dodávky. Bez těchto dokladů nemůže být záruka uznána.
  • Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího.
  • Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží, dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání nebo zásahem vyšší moci.
  • Než reklamované zboží doručíte na naši adresu, vždy se předem dohodněte s reklamačním oddělením. Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží vám budou uhrazeny pouze v případě oprávněné reklamace, na základě doložení jejich reálné výše (účtenka za poštovné, přepravní list apod.).
  • Prostřednictvím  kontaktního formuláře kontaktního formuláře (položka „Dotaz”) , zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží
  • V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
  • V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku (Velkoobchodní zákazníci), neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

 

TOPlist